POLITYKA ANULOWANIA ZAMÓWIENIA – CZAS NA ŚCIANIE
Rozumiemy, że czasami mogą wystąpić nieprzewidziane okoliczności i możesz chcieć anulować swoje zamówienie. Dokładamy wszelkich starań, aby dostosować się do Twoich potrzeb.
Termin anulowania
Zamówienia są przetwarzane bardzo szybko, aby zapewnić sprawną dostawę.
Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej pod adresem :
kontakt@czas-na-scianie.pl
Większość zamówień jest przetwarzana w ciągu 12 godzin od ich złożenia.
Warunki anulowania
Aby anulować zamówienie, wyślij do nas wiadomość e-mail możliwie najszybciej.
Jeśli zamówienie zostało już przetworzone lub wysłane, niestety nie będziemy mogli go anulować.
Przed finalizacją zakupu zalecamy dokładne sprawdzenie wszystkich informacji w zamówieniu.
Błąd w adresie
Poprawność adresu dostawy jest bardzo ważna. W przypadku błędu skontaktuj się z nami natychmiast pod adresem kontakt@czas-na-scianie.pl
Możemy dokonać zmian w adresie tylko wtedy, gdy zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone.
CZAS NA ŚCIANIE nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane dane adresowe lub związane z tym problemy dostawcze (np. adresy niekompletne, błędne lub niedostępne).
Obsługa przesyłek zwróconych
Jeśli przesyłka zostanie do nas zwrócona z powodu błędu adresowego lub innej przyczyny niedostarczenia:
Skontaktujemy się z Tobą, aby zaproponować ponowną wysyłkę lub zwrot pieniędzy (pomniejszony o koszty pierwotnej dostawy).
Nie realizujemy ponownej wysyłki ani zwrotu, dopóki przesyłka nie zostanie fizycznie odebrana przez nasz zespół.
Zależy nam na Twojej satysfakcji i dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzasz markę CZAS NA ŚCIANIE.
FAQ
KIEDY OTRZYMAM MOJE ZAMÓWIENIE ?
Realizacja zamówienia, przygotowanie produktów oraz darmowa dostawa wymagają od naszego zespołu od 4 do maksymalnie 12 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, abyś otrzymał swoje zamówienie jak najszybciej, nie rezygnując przy tym z jakości naszych produktów.